KUI VAJAD ABI TOOTE TELLIMISEL
Vali toode.
- Sobiva toote leidmiseks vali tootemenüüst kategooria või kasuta otsingut.
- Tellimuse vormistamiseks vali kõigepealt toote värv. Kui värv on valitud, on selle juures kohe näha ka toote saadavus laos.
- Kui toote juures on märgitud Laos, siis on toode olemas meie oma laos Eestis. Kui toode on Tellimisel, on tarneaeg üldjuhul 10-12 päeva. Täpsema tarneinfo saame peale tellimuse vormistamist e-maili teel. Soovi korral saad toote saadavust ka enne tellimuse vormistamist e-maili teel üle täpsustada.
Lisa toode ostukorvi.
- Ostukorvis on sul võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.
- Ostukorvist saad ka tagasi e-poodi suunuda ja ostlemist jätkata.
Vormista tellimus.
- Tellimust saad teha külalisena, sisse logimata.
- Kuid soovitame luua püsikliendi konto, mis pakub võimalust oma andmed salvestada ja oma tellimuse staatust jälgida. Samuti salvestub sinna kogu tellimuste ajalugu.
- Kui soovid arvet ettevõttele lisa tellimuse vormistamisel ettevõtte andmed.
Vali sobiv tarneviis.
- Tarneviisina on võimalus valida Omniva, DPD ja Itella pakiautomaat või kullerteenus. Kui tellimuse maksumus on 50 EUR, saadame tellimuse sulle tasuta.
Vali makseviis.
- Tasumine toimub läbi Montonio, kus on võimalik kasutada erinevaid makseviise: kõiki suuremate pankage pangalinke, järelmaksu, Google või Apple Pay võimalusi.
- Kõik e-poes toodud hinnad on Eurodes ja sisaldavad ostu hetkel kehtivat käibemaksu.
- Tellimuse eest tasumine toimub alati ettemaksuna. Tellimus jõustub pärast tellimuse täielikku tasumist.
- Arve tellitud kauba kohta väljastame e-maili teel peale tellimuse lõpliku tasumist.
Kui vajad abi või nõu toote valikul, küsi julgelt telefoni teel 51 06 061 või saada oma küsimus e-maili teel.
Meeldivat ostlemist!