KUI VAJAD ABI TOOTE TELLIMISEL

Vali toode.

  • Sobiva toote leidmiseks vali tootemenüüst kategooria või kasuta otsingut.
  • Tellimuse vormistamiseks vali kõigepealt toote värv. Kui värv on valitud, on selle juures kohe näha ka toote saadavus laos. 
  • Kui toote juures on märgitud Laos, siis on toode olemas meie oma laos Eestis. Kui toode on Tellimisel, on tarneaeg üldjuhul 10-12 päeva. Täpsema tarneinfo saame peale tellimuse vormistamist e-maili teel. Soovi korral saad toote saadavust ka enne tellimuse vormistamist e-maili teel üle täpsustada.

Lisa toode ostukorvi.

  • Ostukorvis on sul võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.
  • Ostukorvist saad ka tagasi e-poodi suunuda ja ostlemist jätkata.

Vormista tellimus. 

  • Tellimust saad teha külalisena, sisse logimata. 
  • Kuid soovitame luua püsikliendi konto, mis pakub võimalust oma andmed salvestada ja oma tellimuse staatust jälgida. Samuti salvestub sinna kogu tellimuste ajalugu.
  • Kui soovid arvet ettevõttele lisa tellimuse vormistamisel ettevõtte andmed.

Vali sobiv tarneviis.

  • Tarneviisina on võimalus valida Omniva, DPD ja Itella pakiautomaat või kullerteenus. Kui tellimuse maksumus on 50 EUR, saadame tellimuse sulle tasuta. 

Vali makseviis.

  • Tasumine toimub läbi Montonio, kus on võimalik kasutada erinevaid makseviise: kõiki suuremate pankage pangalinke, järelmaksu, Google või Apple Pay võimalusi.
  • Kõik e-poes toodud hinnad on Eurodes ja sisaldavad ostu hetkel kehtivat käibemaksu.
  • Tellimuse eest tasumine toimub alati ettemaksuna. Tellimus jõustub pärast tellimuse täielikku tasumist.
  • Arve tellitud kauba kohta väljastame e-maili teel peale tellimuse lõpliku tasumist.

Kui vajad abi või nõu toote valikul, küsi julgelt telefoni teel 51 06 061 või saada oma küsimus e-maili teel.

Meeldivat ostlemist!