Tedra Trading OÜ Bose toodete ametlik maaletooja Eestis ja Lätis. Oleme olnud turul juba 2001.aastast ja omame vaieldamatult Bose toodete osas kõige pikaajalisemat kogemust. 

Müüme Bose tooteid oma e-poes www.tedra.ee ja oleme sinu ostudeks alati avatud. Kui sa soovid toodete kohta infot või vajad abi e-poes ostu vormistamisel, oleme alati valmis vastama. 

Võid meile julgesti helistada E-R 09.00-18.00 telefonil +372 5106061. Muudel aegadel vastame telefonile vastavalt võimalustele, kuid võid meile alati kirjutada info@tedra.ee

Kui sul on aga soov osta tooteid meie edasimüüjate juurest, siis siit leiad volitatud müüjate info Eestis ja Lätis. Vali omale sobiv ja kauplus või e-pood.

 
Levinumad küsimused ja vastused

KKK

Mida tähendab toote saadavus LAOS ja TELLIMISEL?

Kui toote juures on märge LAOS, siis on toode meie oma laos olemas ja sellise toote tellimisel saadame selle enamus juhtudel teele juba samal päeval, kui tellimus on tehtud enne kl 14.00. Kui tellimus on teele saadetud, tuleb teile selle kohta e-maili teel kinnitus. Toote saabumise osas peab arvestama valitud kullerteenuse tööajaga või pakiautomaatide täitmise aegadega.

Kui toote juures on märge TELLIMISEL, on anttud toode hetkel laost otsas. Meie eesmärk on tooteid laos hoida, kuid vahel võib tekkida tootjapoolne viivitus mõne toote saadavusega. Kui olete tellinud sellise toote, kinnitame teile e-maili teel toote täpsema tarneaja.

Vaata lisainfot TELLIMINE

Kas e-poest ostetud toodet saab tagastada?

Kõiki E-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada 14-päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Tagastatav toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Toote pakend on võimalik avada selleks ettenähtud kujul vaid tootega tutvumiseks. 

Tagastatud toodet on võimalik vahetada muu toote vastu või soetada samas väärtuses kinkekaart. Täpsemalt saab tagastamisest lugeda TAGASTAMINE

Milled makseviisid on võimalikud?

Meie e-poes tasumiseks on järgnevad võimalused:

Pangaülekanne: Tee ülekanne meie pangakontole. Palun kasuta selgituses tellimuse numbrit. Sinu tellimust ei lähetata enne, kui raha on jõudnud meie kontole.

Makse pangalingi kaudu: Montonio vahendusel on meil liidestus kõikide Eestis levinud pankadega. Samuti on valikus levinud Läti, Leedu ja Soome pangad.

Kiired ja turvalised kaardimaksed: Valikus on Mastercard, Visa, Maestro, American Express, Apple Pay ja Google Pay

Maksa hiljem:  Inbank teenused: Inbank maksa järmisel kuul ja Inbank jaga osadeks 

Järelmaks: Inbank järelmaks 

Täpsemalt saab kõikidest makseviisidest lugeda MAKSEVIISID

Kui kaua kestab toote garantii ja mida see katab?

Bose toodetel on 2-aastane garantiiperiood, olenemate sellest, kas toote ostja on eraisik või firma.  Garantii katab tootmisvigadest tingitud rikked, kuid mitte kulumist või valest kasutamisest põhjustatud kahjustusi. Täpsemat infot leiab GARANTII JA HOOLDUS

Kuhu pöörduda kui toode vajab hooldust?

Kui sinu toode vajab mõnda vahetatavat varuosa või lisavarustust, siis need tooted leiab meie e-poes Lisatarvikud kategooriast.

Kui toode vajab tõsisemat remonti, siis Bose ametlik hoolduspartner on 

NETIABI/Infolink Grupp OÜ

Saku 13, Tallinn
Tel: 5850 1010
E-mail: netiabi@netiabi.ee

www.netiabi.ee

Avatud:  E – R 9:00 – 18:00

Kus leiab toodete eestikeelsed kasutusjuhendid?

E-poes on iga toote juures link KASUTUSJUHEND, selle all on vastava toote kasutusjuhend, mida on on võimalik seal lugeda või omale alla laadida.

Kui tegemist on vanema tootega ja seda enam e-poes müügi pole, siis palume meie poole pöörduda ja saame vajaliku juhendi maili teel saata.

Mida teha kasutatud tehnikaseadmetega?

Uue seadme tellimisel meie e-poest on ostjal õigus sarnane vana või kasutatud seade meile tagastada. Kui on soov toode meile tagastada, palun lisada vastav märge ostu vormistamisel “Märkused” lahtrisse ja lepime teiega selles osas eraldi kokku. Rohkem infot leiab ka ELEKTROONIKAJÄÄTMED

Meie kontaktid

Ettevõtte juriidilne info:

Tedra Trading OÜ
Reg, nr. 10716159
Kuusemetsa 3, Saue, Harjumaa
tel: +372 5106061
e-mail: info@tedra.ee

Kontakt vorm

Saada meile kiri